איימן עודה: "נתניהו טרוד בלהחריב את השידור הציבורי"

מעל כולם מנצח ביד רמה ראש הממשלה שטרוד בימים אלה באובססיביות עם התקשורת, מנסה להחריב את השידור הציבורי ומתנהל מתוך אימה מכל ניצן למחשבה ביקורתית
איתי גדסי No Comments on איימן עודה: "נתניהו טרוד בלהחריב את השידור הציבורי"

בישיבת סיעת הרשימה המשותפת תקף יו"ר הרשימה איימן עודה את ראה"מ נתניהו ואמר כי "אין לו מה להציע לאזרחים חוץ משיסוי ופחד. הוא אינו מסוגל להביט לציבור בעיניים ולענות ביושר לשאלה אחת הנוגעת לחזונו למקום הזה"

ח"כ איימן עודה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
מעל כולם מנצח ביד רמה ראש הממשלה שטרוד בימים אלה באובססיביות עם התקשורת, מנסה להחריב את השידור הציבורי ומתנהל מתוך אימה מכל ניצן למחשבה ביקורתית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה אמר היום בפתח ישיבת הסיעה כי "מושב החורף נפתח היום עם הידיעה שחברי הקואליציה כל כך מפחדים לשמוע את הנאומים שלנו ולכן כנראה יצאו במהלך נאומינו היום במליאה. אני דווקא רואה בזה הזדמנות מצוינת לדבר ישירות על הציבור ואל חבריי האופוזיציה, ללא הפרעות והתלהמויות הרגילות

עודה הוסיף "אנחנו מסכמים תקופת פגרה סוערת שמלמדת אותנו. בדיוק לאן הממשלה הזאת חותרת שר החינוך לימד את הילדים שהם צריכים לחרף את הנפש על הכיבוש. שרת התרבות שוב הבהירה כמה היא שונאת תרבות ואדם. שר הביטחון המשיך לרדוף את הציבור הערבי עם קמפיין הגירוש מהאזרחות. וכמובן יו״ר הקואליציה, שהתגלה בפגרה ככוכב החדש בליכוד לצד מנהל הקזינו וסגן השר חובב הסכינים, החליט שהגיעה העת לאיים גם על פעילי זכויות אדם בשלילת אזרחותם.

"ומעל כולם מנצח ביד רמה ראש הממשלה שטרוד בימים אלה באובססיביות עם התקשורת, מנסה להחריב את השידור הציבורי ומתנהל מתוך אימה מכל ניצן למחשבה ביקורתית.

עודה הוסיף ותקף את ראה"מ נתניהו ואמר כי "ראש הממשלה נכנס בקרוב לשנתו השמינית ברצף עם ממשלה בעלת רוב גדול אך עדיין אין לו מה להציע לאזרחים חוץ משיסוי ופחד. הוא אינו מסוגל להביט לציבור בעיניים ולענות ביושר לשאלה אחת הנוגעת לחזונו למקום הזה".

"הפלת ממשלת הימין הקיצוני הזאת היא האינטרס של כולנו, אתם לא תצליחו לחזור לשלטון אם הציבור הערבי ונבחריו לא יהיו קול לגיטימי במערכת הפוליטית, ואם לא תציעו לכלל האזרחים אלטרנטיבה מהותית ואמתית לדרך של הממשלה.

"אנחנו נהיה כאן גם אם תצאו מהאולם, גם אם תעצמו את העיניים חזק חזק, שתפתחו אותם נמשיך לעמוד מולכם. אנחנו נגדל ונפרח ונשגשג ויום יבוא ונייצר כאן אלטרנטיבה חזקה שתחליף אתכם. אלטרנטיבה שתראה את האינטרסים של ערבים ויהודים, של נשים וגברים, של מזרחיים ואשכנזים, אלטרנטיבה של תקווה לכל האזרחים" חתם עודה את דבריו.



0 תגובות